lördag 3 december 2011

tjoo :)

 heeejjj.
igår red jag vi galopperade på filur och lacky :)
filur va skönast..
idag ringde sanna mig typ vid 11 och frågade om vi kunde va. jag kom till henne typ vid 1...
vi gick ner till hästarna och släppte in dom. dom va jätte blöta så vi lät dom torka lite och sen borstade vi dom och fixade. vi gick ner till ridbanan och jag värmde upp musik och sanna betty...
jag travade mest på musik men sen blev det lite galopp :)
sen bytte jag och sanna :)
betty ville inte stå stilla när jag satt upp på henne.
men sen hoppade jag upp i skritten..
jag travade bara för hon va så himla envis så hon vill inte galoppera..
sen rid vi ut i skogen mysigt <3
men nu ska jag gå ner och äta :)



                                                sötnöt, om inte du skulle finnas skulle jag inte
                                                klarat mig <3 love you <33

                                             


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar