söndag 11 december 2011

rolig dag :)

hej
idag vakande jag vid halv 10 :)
och vid 20 över 12 så tränade jag :)
det va riktigt kul idag :)
*skottövning
*teknik
* och sen match :P
sen åkte jag och min familj till bashults gård :)
det va julmarknad, och så lite fika :) mysigt <3
och sen gick jag för att möta sanna för vi skulle ner till stallet och så märkte vi att betty hade rymt :(
vi försökte fånga henne men hon sparkade bock ut och höll på så vi fick inte tag på henne.. sannas mamma och sanna gick när sen.. och jag åkte hem :)
hoppas att dom har kunnat fånga henne bara.. <33
efter det åkte jag till linnea och vi tog ut ludde (linneas kanin) och sen gick vi ut med en hund som heter julia <3 hon är så söt <3
sen gick vi in och spelade fifa 12 och sen åkte jag hem och åt pizza :)
och nu ska jag öva på på musik läxan, fast det är bara en låt man ska öva på :)
imorgon ska jag vara med linnea och sen vid halv 6 ska jag till alinas dagis och kolla på lucia :)
och sen direkt efter till idas licia och kolla på henne...
ha det så bra <33



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar