fredag 23 december 2011

flumm i stallet !!!

tjosaaan!!!
idag fick jag boyke,han va jätte tjurig :S
och han va jätte seg o så.
men sen när vi hoppade ville han galoppera, och då blev han lite snabbare :)
och sen när jag och hannah skulle gå och hänga in sadlen och tvätta bettet så va det en mamma som skulle hänga upp tränset och sadlen..............
hon hadde satt sadlen på fel håll och shabraket hadde hon lagt jätte konstigt... och jag och hannah, hahahahahhaha...
sen rättade jag till sadlen och hannah tvättade bettet, och sen jag bara hannah kolla tränset !!!!!!!!!!!!
hahahahahahahahahha, då hadde hon hängt bettet på kroken, hahahhahahaha, kissade nästan på mig!!!!
guuuuuuuuuuuuuuud vaa roooooooollliiiiggtttt vi hadddddde!!!!!!!!!!!
imorgon är det ju julafton så jag tänkte göra en bild på gimp ;)
imon ska jag träffa stephanie (min låssaskusin) det ska bli roligt :)<3
hejdå <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar