torsdag 15 december 2011

flumm!!

hej.
idag har jag varit med wilma.
vi gick ut med eddie, och så gick vi hem till mig.
vi lekte med hästar, ahahha lama ! ;)
och sen målade vi på varandra och sen gick vi ner och åt och sen gick vi upp och målade lite till på varandra.
wilma målade undra min fot hahahaha fy f*n va det kiklades !!! ahahahahahha flumm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
imon ska vi ha dans uppvisning i skolan, få se hur det går ? hahha
och efter skolan ska jag inte göra så mycket, men sen på kvällen ska jag rida, vi ska galoppera, kul !!
bloggar nog inte efter stallet, orkar inte :)
hejdåå<3



                                                          sötaste B-ponnyn i världen <33
                                                                  LOVE YOU ! <3   
                                                           otroliga kännslor för dig<3                     



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar