söndag 5 februari 2012

dagen!!

heeej<33har inte hunnit/orkat blogga!
men nu tänkte jag bloggar lite :P
vaknade vid halv 9 ;)
och vid 11 skulle vi till kyrkan för alina skulle typ ta emot någon bibel.
jag följde med för att vi hade fotbollsträning vid 12 och då orkade jag inte gå helavägen hemifrån så jag följde med dom ;)
och sen när jag kom hem så åt jag,duschade o fixade mig för att vi skulle ha gäster vid 4.
dom åkte hem ungefär vid 6, och då satte jag mig vid datan och kollade facebook och bloggar.
och har nyss kollat på ponnyakuten på datan ;)
det är fett kul!!!
imon ska jag och hannah va :)<3
vet inte vad vi ska hitta på?
har börjat och fixa på en typ en cool bild med massor på ;)
hoppas den bli klar snabbt :)
vill ni se den sen när den är klar? kommentera då :)
ha det så bra så ses vi imorgon!<3

                                                              vilken sötis (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar