tisdag 28 februari 2012

"b"
vill hyra dig!
så otroligt söt, underbart snäll i all hantering<3
bättre än en shettis som dig finns nog inte!
åååå... gud asso om inte jag kan eller får hyra dig
så vet jag inte vad jag ska göra?!
snälla mamma och pappa? :D
ni är bäst isf!
första gången jag träffa dig va du busig men ändå lugn. jag föll för dig direkt, ingen tvekan om det!
första gången jag red på dig va isommras, du kunde bara skritt... och sedan trav :)
och nu några språng galopp!
vi har hoppat 40 barbacka :D
gud va du har utväcklats fort!
snälla bli min !<3
vet precis va du ska stå i för stall oh allt.
om jag får så............ aa!
jagälskardig,underbar e du♥
inget mer att skriva om dig<3 den lilla underbara,söta,snygga,lilla tjockis!♥
alltid i mitt ♥
du slår alla!
jag älskar er med, lillewille & filur :*
puss på er!
hoppas ni fattar hur mycket hon betyder för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar