tisdag 17 januari 2012

svar på kommentar :)

Anonym r.i.p gemet :'(
Gemet var en D-ponny....
svar; okej, men han ser ut som en c-ponny ;)



Hur vet du att han skulle bli din favorit? // hannah
svar; han va snäll oså, men asso jag skulle satsa på han <3


Anonym om wilma :)
är du bästis med wilma?

svar; asso nee, men vi jätte bra kompisar <3

jätte roligt att ni kommernterar :) <3
kommentera gärna mer! och jag försöker svara lite fortare ;)


lite om dagen ;)
idag så har jag varit med wilma, och nu är jag fortfarande det ;)
vi ska kolla på "ponnyakuten" nu och sen "kompisar på nätet" kanske ;)
och sen kanske vi ska fixa lite på bloggen ;)
kolla gärna HÄR !
vill ni att jag ska göra en liten tävling??
kommentera i så fall<3
//emma

3 kommentarer:

  1. Gemet var en c-ponny bevis på jfks hemsida..
    emma du hade inte kunnat satsa på han!*?
    (menade inte att vara dum om du undrar) :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Varför skulle emma inte kunna satsa på honom?;o

    BTW!! Jätte bra blogg du har<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. för man kan inte satsa på nån i blåbärshoppning wilma! när man tävlar blåbärshoppning kan man inte bestämma vilken häst man ska ha...

      Radera