fredag 13 januari 2012

R.I.P Gemet :'(

heeej
förlåt att jag inte har bloggat på länge...
men idag följde wilma med till stallet :)
och så när vi kom till stallet så grät typ alla, och vi undrade varför ?
och sen red vi och jag hade boyke för 13354 gången :(
men allt gick bra men jag vill inte rida han mer gånger !
efter jag hade ridit så fick jag reda på att dom hade avlivat gemet :'(
och han som skulle bli min nästa favorit <333
asso jag kan inte fatta !
jag kommer sakna han otroligt mycket <33
jag kommer aldrig glömma denna dag, fredag den 13......
men nu till andra saker...
inatt ska wilma och jag sova över, hos wilma...
det kommer ett inlägg om gemet och bilder på den stora underbara,vackra, snälla c-ponnyn <33
"ett liv utan dig, är inget liv alls" :*
men nu ska jag och wilma skratta och videoblogga ;)
ahhaha ser hur det går ! thhihiih
alla som sörjer gemet kommenterar ett <3
emmaa

4 kommentarer: