onsdag 9 november 2011

tjoo

hej.
idag har jag varit med hannah och emmy.
vi åkte hem till emmy efter skolan och städade lite på hennes rum och sen kom hampus och jacob och vi va med dom liten stund ,sen skulle emmy rida och jag och hannah följde med :)
hon skulle ha lilleman men hon ville lite ha han för dom skulle hoppa, men sen bytte emmy med en annan i hennes ridgrupp till boyke :) det gick jätte bra och sen hade dom skrittat av hästarna liten stund...
och då gick brandlarmet och byyke börja skena iväg och emmy trillade av :( hon fick lite ont i svanskotan bara :) tur det ! sen åkt vi hem för ridlektionen va slut.
sen när jag kom hem så åt jag pizza som syrran hade gjort. jätte gott !
imon ska jag va med hannah, vet inte riktigt vad vi ska göra ?
längtar tills på fredag :D för jag kanske ska hoppa :)
har inget mer att skriva om nu :)
kram <3
                                                                saknade lille plutt <33                    
                                                                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar