söndag 6 november 2011

FÖRLÅT :(

Heeej <33

Förlåt för att jag bloggat så dåligt.
Igår red jag.
Vi hoppade och jag fick Dotcom.
han va lite dum i boxen men sen när jag red gick det jätte bra :)
Han va jätte rolig att rida, vi hoppade typ 30 cm ett kryss.
och inatt har jag sovit hos min faster Helen.
På kvällen gick jag och Hannah ut med Tesso Helens hund och Hannahs hund Molly :)
Vi gick ganska långt.
Och idag på morgonen gick vi ut igen.
Idag klockan fyra kommer det gäster till oss.
Snart ska jag och Hannah åka till Steffi (min låtsas kusin)
Hannah ska ta med kameran och så ska vi ta fina bilder, och gå till stallet.
Men hästarna har vilo dag.
Tar lite bilder på dom i hagen.
Imorgon är det skola så TRÅKIGT :(
Men jag ska försöka att blogga mer i kväll eller imorgon.
Ha det bra <3333333

                              Hannah och Bolero i fredags när dom tävlade, fick en rosett :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar