lördag 22 oktober 2011

GÄSTBLOGG ;)

Heej <33

Hade tänkt att gästblogga på Emmas blogg lite :)
Lite om Emma :

Emma är en liten glad tjej.
Hon har tävlat en gång och det va med mini shettisen Lolli.
Det gick jätte bra för dom (tävlade bommar)
Innan Emma började rida va hon med mig på en "prova på" på min ridskola och det va ju att man skulle få prova på att rida.
Jag skulle rida fram lite och sen skulle hon få rida lite.
Och vi fick min favorit ponny Bolero.
Jag skrittade fram,travade och galopperade lite sen fick Emma rida lite på han, och man såg att hon älskade att rida.
Hon började på ridskola och fick sin favorit ponny LilleWille :)
Emma spelar ju också fotboll, hon spelar oftast back men ibland får hon gå upp på mitt och topp.
Hon är skit duktig på att försvara målet.
Det var lite om Emma.

Jag har gjort jätte många headers till Emma som hon inte lagt upp.
Jag tänkte att ni skulle få se dom.
                                              Emmas gamla blogg header.
                                              Emmas gamla
                                            Gamla
                                            denna gjorde jag för ett tag sen
                                                      gamla header
                                                    gamla blogg header
                                               gamla
                                                     gjorde denna för länge sedan
                                                       ny header
                                                     den hon har nu
                                             hade denna innan, hon gjorde om den lite sen

Det var dom jag har gjort till henne.
Jag håller på med en till.
Den kanske Emma lägger ut nån annan dag när den är klar.
Ha det bra <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar