lördag 8 oktober 2011

Cup :)

Hej.
Idag vaknade jag av en ekorre som jagade två skator, asso gud dom höll på typ i 3 minuter :S
Men jag skulle ändå vakna för vi skulle ha cup i taberg :)
Första matchen gick faktiskt bra !! Vi vann med 2-0 mot taberg !! grymt bra ;D
Sen andra matchen gick det inte lika bra men jag tyckte vi kämpade ändå, vi förlorade med 3-2 mot norrhammar. Dom är super bra faktiskt, och jag och Hannah känner några i det laget, för dom gick på det fotbollslägret som jag Hannah och Hannahs kusin Linnea va på !! :)
Norrahammar kom 1.
Barnarp kom 2.
Och taberg kom 3 hihihi......
Sen åkte jag med Hannah hem, för mamma jobbade.. :)
Sen när vi kom hem till Hannah så målade vi hennes byrålåda till svart för den var mörk brun innan. Det blev faktiskt jätte bra och fint också !! :)
Sen gick vi ut med Hannahs hund molly och Hannahs grannes hund Milo <33
När han kissar så först lyfter han på benet och efter han har kissat så ställer han sig på fram benen och typ nästan gör en volt, asso gud Hannah och jag höll på att garva ihjäl oss hahahahahahahhaha...<3
Han är sååå söööt !! <333
hejdåå <3 bloggar imorgon


puss<3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar