måndag 8 augusti 2011

kompisar !!

hej...

Igår på kvällen va jag,hannah och wilma.
Sen vid klockan 10 va Wilma tvungen att gå hem.
Och sen gick jag och Hannah till fotbollsplan och satt där, det va inga där så vi gick till en killkompis och snackade lite..
Idag på morgonen vaknade jag och Hannah av att min mobil ring det va Hugo och Adam som ville att vi skulle komma till fotbollsplan och snacka, och sen gick vi ut och gick med Hugos super sööta hund, Smilla som hon heter..Vi gick med Adam och han höll Smilla och det gick inte så bra.. hahaha...

Adam:Smilla.. kom vi går Smilla..
Jag och Hannah:Neej Adam, vi går hit vi ska gå långt...
HAHAHA...
Sen gick vi till kiosken med Smilla och Adam och Hugo cyklade.. Det började regna inte mysigt alls.
Fast det va gott med godis Hihi.. :)
När vi gick hem ringde Hannahs mamma och sa att det va mat hemma så vi cyklade hem till mig och jag tog på mig mig stall kläder för Hannah skulle rida.
Sen sycklade vi till Hannah och åt och lite, och sen kom Wilma till Hannah för hon skulle också hänga med till  stallet..
Hannah fick en ny häst som heter Rainbow..
Det gick ganska bara bara att han sparkade bock ut och bockade fast Hannah satt kvar. Hon va jätte duktig..

Men pallar inte skriva mer.. :)
Hejdå..



lillewille love yoou (L)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar